Odstąpienie od umowy
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana na zamówienia(oznaczenie przy produkcie), gdzie klient wybiera swoją specyfikację (rozmiar, kolor, rodzaj tkaniny).
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Koszty zwrotów.
Zgodnie z ustawą koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. W przypadku mebli, a więc ze względu na gabaryty i wagę towaru odstąpienie od umowy i odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. Dlatego prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów.
Odpowiedzialność Konsumenta.
Zgodnie z ustawą konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty-zwroty nie dotyczą mebli produkowanych na zamówienie.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@ncform.pl lub drogą pocztową na adres ul. Tenisowa 58/1, 62-080 Sierosław
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Tenisowa 58/1, 62-080 Sierosław
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.